Wednesday, November 15, 2006

天各一方

吕方在翡翠歌星贺台庆开场所唱,歌词改了,吕方的唱功未变。

原唱是曾路得,在baidu帖吧看到。

很多人翻唱过这首歌,贴歌词如下:

天各一方
曾路得

今日你同我天各一方
你有你0既生活
我继续我0既忙碌
但假如有一日
我0地真系系路上偶然o甘撞到
我o地会点下头
问候一下
然后已经唔知讲咩好
因为你会发现
我已经改变
正如我可能唔再认识你
但系o甘其实有咩关系呢
我只系知道
系呢一刹那
我系想念你
(唱)谁令我能情深一片
令我轻柔如水清澈
令我心灵回复恬静
令我抛弃来生牵挂
重拾往年纯洁美梦
让我心灵重得安慰
让我安躺于她

(独白)其实咩o野先至系真实而恒久o既呢?
或者我应该就o甘保存住呢一份渴望 希冀
比我相信 世上有一幸福垂手可得
又永远系掌握之外
有时激情抓o黎手里面会化为灰烬
反而藏系心底可以历久常新
贪求思慕只因痴
一切眼泪 思忆 都系徒然

0 Comments:

Post a Comment

<< Home